Aurinko 2016

Aloittaja MarkoM, 30.01.2016, 18:40:20

« edellinen - seuraava »

Kuulapaa

Lainaus käyttäjältä: cmas - 16.09.2016, 22:47:28
Itsellä myös kentän tasaisuudessa ongelmaa ja koko Quarkin runko heiluu eikä optinen akseli siten pysy suorana. Reklamaatio vetämässä Daystarin suuntaan. Toimitin kaikenlaista todistusaineistoa notkumisesta valokuvia, selityksiä ja videoita myöten. 5 viikkoa hiljaiseloa heidän puolelta, olen jo muistuttanut heitä kertaalleen. Nada. Alkaa vähän käymään hermon päälle tämä heidän toimintansa. Aspa vaan tarjosi ratkaisuksi heidän omaa tilttiadapteriaan (sanoin jo, että sellainen on - tosin ei heidän valmistama). Taisi mennä tunteisiin, kun sanoin, että voisivatko ohjata viestini vaikka jollekin, joka siellä ymmärtää Quarkin rakenteesta  :undecided: :rolleyes:

Valitettavan tutulta kuulostaa :(
Oletko ollut puheissa Jen Wintersin kanssa? Hän on yrityksen osaomistaja ja minun asiani lopulta lähti liikkeelle hänen kauttaan.
Kun itse tekee niin saa sellaisen kun tulee.
http://www.kuulapaa.com/

einari

Jep harmillista tuollaiset ongelmat mutta kuva näyttää hienolta ainakin tältä tabletilta katsottuna.
___
Tapio

wm-x

Upea kuva! Ihmeellistä tämä astrokulttuurin kaupankäynti. Myyjät ovat passiivisia ja vastauksia saa odotella useita viikkoja.

Pappis

Yksi vanha Aurinko-kuva uudelleen prosessointuna. C6N + AstroSolar + EOS 1000D / DPP4 + Paint.Net.