Olen tilannut ko.paikasta jalustan noin 1v sitten ja silloin homma toimi suht, ok. Ensin tiedustelin hinnan ja tarkemmat tiedot tuotteesta emaililla, johon kyllä vastailtiin mielestäni asiallisesti. Tilauksesta tuotteen saamiseen meni n.2vk, joka minusta ei vaikuta kovin pitkältä ajalta. Tietysti tilauksen aikoihin olin aika 'täpinöissä' asian suhteen ja olisin toivonut nopempaa toimitusta. Tässä tapauksessa Tämä toimittaja oli kyllä edullisin vaihtoehto, minun havintojen mukaan. Nyt kun ajattelen asiaa niin minun mielestä tälläisten suht. isojen hankintojen kohdalla on hyvä olla harkinta-aikaa ja kykyä edetä rauhallisesti. Minusta parin viikon toimitusaika on yksi osa prosessia ja harva toimittaja sitä kovin paljon alittaa. Ei kai tämä ole mitään 'pikaruoka' toimintaa tai instant astrophoto harrastus? Kärsvivällisyys auttaa tässä harrastuksessa muutenkin sen eri vaiheissa, kuten varmasti moni on huomannut.
Kyllä täälläkin foorumilla on ohjeita tilaamiseen ja muut kyllä minuakin neuvoivat vielä tilaamiseen liittyvissä asioissa, kun kysyin asiasta.
Keväämmällä ihmetelin tämän toimittajan suhteen, kun en saanut ketään sieltä kiinni oikein mitään kautta. Niin sitten rohkaistun tilaamaan TS:n kautta oikein hyvin tuloksin pariinkin otteeseen.
T:T