Canon EOS 600D/60D

Aloittaja TuRe, 26.10.2012, 13:01:50

« edellinen - seuraava »

maukkaK

Ei LV-tilassa peilin pitäisi liikkua.  Ainakaan mun kameroissa ei liiku, vai ymmärsinkö oikein tuon kommentin.
Canon 7D, 300mm/4 L IS USM. Samyang 8 ja 14mm, EF-S 18-55mm
HEQ-5, Celestron EHD8

JKyytinen

Lainaus käyttäjältä: maukkaK - 26.05.2015, 00:08:53
Ei LV-tilassa peilin pitäisi liikkua.  Ainakaan mun kameroissa ei liiku, vai ymmärsinkö oikein tuon kommentin.
Kun Lv-tilassa ottaa kuvan, ainakin minulla peili kyllä liikkuu.
Jesse Kyytinen

jessekyytinen.wordpress.com

Bresser 10x50 kiikarit
EQ-3
EOS 5D3, 50D, suljinvammaiset 450D, 70D
FD 300mm f/2.8L,Samyang 14mm f2.8,24mm f1.4,85mm f1.4,Sigma 30 1.4Art
Fuji X100s
Nokia Lumia 920
GoPro2

Lauri Kangas

Riippuu varmaan pitkälti siitä, mikä niistä erilaisista silent shooting -tiloista on asetettuna.

RL

Laittelin canonille sähköpostia asiasta ja vastauksena sanoi, että koita nollata asetukset ja jos ei toimi niin huoltoon. Pitää tänään kokeilla.

Tässäkin kamerassa lv-tilassa liikuttaa peiliä, en tiiä muista asetuksista.

JuhaPka

Minunkin 600D liikuttaa peiliä, kuten tässä videossa....

https://www.youtube.com/watch?v=KKrv7FP7SIc

600Dssä ei ole silent modea.

Magic lantern softassahan on eri vaihtoehtoja peilin lukitukselle.

JuhaPka

Magic lantern softassa on näköjään tuo silet mode jota pystyy käyttämään LV-tilassa.
Tallentaa kuvat DNG muodossa.

RL

Pääsin testaamaan toisella 600d:llä ja se tekee samanlaisen varjon liveview modella. Eli taitaa olla ominaisuus tällä kameralla.. Pitääpä tutustua tuohon magic lanteriin.

RL

Paljonkohan tässä kamerassa on objektiivin kiinnityksestä etäisyys kennoon? Nopealla googlella 44mm ja rungossa oleva merkki jossa yliviivattu ympyrä kertoo kennon paikan. Onko näin?

naavis

Lainaus käyttäjältä: Roope - 27.07.2015, 16:41:17
Paljonkohan tässä kamerassa on objektiivin kiinnityksestä etäisyys kennoon? Nopealla googlella 44mm ja rungossa oleva merkki jossa yliviivattu ympyrä kertoo kennon paikan. Onko näin?

Etäisyys taitaa olla kaikissa EF- ja EF-S-bajoneteissa 44mm.

RL

Selvä, kiitoksia vastauksesta!